RSS Feed

Week in photos #24

Buna fete frumoase! Azi este 1 Martie, prima zi oficiala a primaverii. Imi place acest anotimp pentru ca da viata la tot ce ne inconjoara. Azi e prima zi din an in care m-am trezit datorita ciripitului pasarelelor si chiar acum cand va scriu aceste cuvinte le aud pe micile vietati cum fac zarva undeva in vecinatatea ferestrei. E minunat!

image

1. Duminica trecuta m-am bucurat de soare si vreme buna.

image

2. Mic dejun la Bizo, salata cu ton e mereu preferata mea, iar paharul cu iaurt o completeaza perfect.

image

3. Alt mic dejun, marti,  acasa.  Iaurt, cereale Nestle Fitness si banana.

image

4. Ne place atmosfera de la La Casa din Baia Mare. Si sandvisurile si cafeaua si prajiturile.🙂

image

5. De miercuri am inceput sa tin Postul Pastelui. Din pacate am avut gresita impresie ca incepe abia de azi, asa ca am ratat primele zile din post. Bineinteles ca in aceasta perioada legumele vor avea un rol foarte important in alimentatia mea, iar cele gatite la cuptor sunt preferatele mele.

image

6. Am scris ieri o noua postare in care v-am aratat fusta rosie din imitatie de piele pe care am luat-o de pe Choies. Gasiti mai multe poze aici.

image

7.  Iubesc animalul asta atat de mult si zi de zi il sufoc cu afectiunea mea. Are cei mai frumosi ochi albastri pisicesti si o personalitate foarte puternica.

image

8. Azi dimineata mama lui Ionut ne-a facut clatite. Ale mele au fost de post. Le-am papat cu dulceata de ananas.

Acestea au fost pozele din saptamana ce a trecut. Vineri seara am fost si la film. Am vazut Focus si mi-a placut foarte mult. Voi l-ati vazut? Saptamana voastra cum a fost?

Va pup!

Lorena

4 responses »

  1. Mmmh, ce de bunatati pe aici! Clatitele arata foarte bine, iar dulceata de ananas mi se pare foarte interesanta, nu am incercat pana acum.
    Fusta cea rosie mie mi se pare portocalie, dar oricum e superba! Am admirat-o si in postarea de ieri!
    Sa ai o primavara frumoasa, pupici! :*

    Răspunde
  2. Thanks for fisit my blog🙂
    Very nice post and blog :*

    http://majaslookbook.blogspot.com/

    Răspunde
  3. Mineli Boutique are produse de calitate, dar din pacate serviciile sunt deplorabile. Am comandat o pereche de pantofi din magazinul de pe Calea Victoriei si m-au chemat de doua ori sa ridic comanda si de fiecare data am merg degeaba. Prima data mi-au gresit comanda si au incercat a ma convinga ca de fapt nu au gresit ei si nu mai stiu eu exact ce am comandat, iar a doua oara m-au chemat si comanda nu era ajunsa in magazin. Am vrut sa imi cumpar tot de acolo o pereche de pantofi de piele intoarsa bej si cand am intrebat vanzatoarea (care se recomanda sefa de magazin) cum ii ingrijesc daca se murdaresc, mi-a spus sa nu ii murdaresc si sa ma feresc de ploaie.

    Răspunde

Lasă un răspuns

