RSS Feed

NOTD – pink & white dots

Azi va arat manichiura pe care o port de doua zile pe unghii. E copilaroasa ea, asa… roz cu buline. Mi-a placut modelul cand l-am vazut la Gia, al ei era rosu cu alb si facut perfect. Nu ca al meu🙂. Dar daca tot m-am chinuit sa fac bulinele astea pe unghii am zis sa va arat rezultatul.
Am folosit o oja Impala Expert nr. 17, o nuanta de roz foarte draguta. Pentru o culoare plina, uniforma este nevoie de doua straturi, deoarece un singur strat nu are o acoperire prea buna. Imi place ca se intinde cu usurinta si se usuca repede.
Oja alba este Gabrini nr. 302. Are o acoperire buna din doua, chiar trei straturi. Se intinde usor dar dureaza putin mai mult sa se usuce.

image

image

image

Acestea sunt unghiutele mele. Voi ce oja purtati azi pe unghii?

Va pup!

Lorena

11 responses »

  1. Cristina Popescu

    Foarte frumoasa manichura. Astazi port pe unghii lac simplu.

    Răspunde
  2. Foarte draguta si vesela aceasta combinatie! Imi place foarte mult!

    Răspunde
  3. Splendida manicure!
    Alessia
    New post
    THECHILICOOL
    FACEBOOK
    Kiss

    Răspunde
  4. foarte frumos ce ti-a iesit, tocmai am plasat si eu o comanda la lady’s

    Răspunde
  5. foarte draguta manichiura, ador efectul asta cu bulinutele si e atat de simplu de facut!
    eu port oja cameleon de la bornprettystore, acusi o arat si pe blog, e superba!❤

    Răspunde
  6. Eu am pe gherute o oja antica, un roz pal cu ceva irizatii aurii si niste flackies pe inelar si degetul mare. Aproape ca uitasem cat de mult iubesc oja asta, de atat de mult timp nu o mai folosisem. Imi place forma unghiutelor tale, ale mele nu rezista niciudata asa, se rup dupa cateva zile.
    Kisses, R
    Beauty and bargains
    http://www.beautyandbargainsbyr.wordpress.com

    Răspunde
  7. Imi place la nebunie manichiura ta imbulinata!🙂
    Pupici

    Răspunde
  8. Sunt dragalase foc, pe unghiile mele e un roz pal si mat.
    xoxo

    Răspunde

Lasă un răspuns

