RSS Feed

NOTD – Gabrini & Sephora

Ce ti-e si cu anotimpurile astea… primavara vrea sa vina si iarna ii tot pune piedica. Desi vremea s-a racit si la noi fata de saptamana trecuta, nu a nins. Insa am vazut pe facebook, bineinteles, cum iarna a pus din nou stapanire pe unele zone din tara. Frumos, ce sa zic. Eu cred ca m-am trezit doar de vreo trei ori iarna asta si m-am bucurat de o dimineata alba, superba. Deci daca as fi fost in locul celor carora zapada le-a facut o surpriza neplacuta si neasteptata, eu m-as fi bucurat. Ma rog, probabil doar in prima zi…:).
Dar am deviat de la subiect. Pozele voastre cu iarna care nu vrea sa capituleze m-au facut sa vreau o manichiura alba. Si mi-am facut. Am folosit o oja alba Gabrini nr. 302 si un glitter argintiu Silver Fever de la Sephora. Nimic special, dar mie imi place mult. Simplu, dar nu prea simplu, datorita sclipirii discrete a micilor confetti argintii.

image

image

image

Va pup!

Lorena

5 responses »

  1. Foarte frumoase si delicate <3,pupicei

    Răspunde
  2. Ce unghiute frumoase ai! ♥
    Imi place combinatia. Am incercat si eu ceva asemanator, mai demult dar in loc de baza alba, am ales nude.

    Răspunde
  3. Pingback: Week in photos #25 | Lorena Marchis

  4. Simpla si frumoasa aceasta combinatie de oje!

    Răspunde

Lasă un răspuns

