RSS Feed

Week in photos #25

La multi ani femei frumoase si mame dedicate! Va doresc o primavara minunata si sa aveti parte de tot ce e mai frumos in viata. Sa nu va pierdeti niciodata zambetul si sa va amintiti mereu ca sunteti speciale. Cum ati petrecut de ziua voastra?
Azi am pregatit postarea de duminica in care va arat pozele adunate peste saptamana. Sunt multe poze cu mancare, in special cu cea de la micul dejun.🙂

image

1. Mic dejun: unt de arahide cu mere si cafea cu lapte de cocos.

image

2. Pranz: ciorbita de legume, arahide si curmale.

image

3. Un nou outfit post in curand pe blog…

image

image

4., 5. Un alt mic dejun sanatos si gustos: budinca din seminte de chia de la Solaris si lapte de migdale si fructe.

image

6. Pauza de cafea si o lectura noua – Prus, Papusa.

image

7. NOTD – am folosit o oja alba Gabrini si un glitter de la Sephora. Mai multe poze aici.

image

image

8., 9. All black pentru iesirea in oras la ziua finutei mele Crina. A fost o seara frumoasa si ne-am bucurat ca i-am fost alaturi.
Am mancat legume la gratar si cartofi copti cu rozmarin.

image

10. Mic dejun: gris in lapte de cocos si fructe.

image

11. Am asteptat o jumatate de ora o prietena in oras asa ca am ales sa beau un ceai de menta. Mi-am amintit de zilele in care mergeam la cafea singura inainte de vreun curs pentru a-mi reciti notitele. A trecut ceva vreme de cand am stat singura intr-un local, dar mi-a prins bine sa fiu doar eu si gandurile mele.

image

12. Sambata seara am iesit cu fetele in oras sa sarbatorim ziua femeii. Voi cum ati petrecut de ziua voastra?

image

image

image

13., 14., 15. Azi Ionut mi-a daruit un minunat buchet de lalele. Stie el ce imi place mie🙂. Am iesit apoi la o cafea la Carmesi, singurul local din Baia Mare unde am putut sa servesc cafeaua cu lapte vegetal. Nu beau cafea fara lapte iar in perioada postului cand ies in oras si am pofta de cafea trebuie sa aleg altceva din meniu pentru ca majoritatea localurilor nu au luat in calcul si acest aspect. Ziua de azi a fost frumoasa, am luat drept cadou si razele soarelui care mi-au facut ziua mai luminoasa.

Cum a fost saptamana voastra?

Va pup!

Lorena

2 responses »

  1. Frumoase imagini. Budinca din seminte de chia este una dintre favoritele mele, este delicioasa!

    Răspunde

Lasă un răspuns

