RSS Feed

Povestea unei fuste..

_DSC0030

Imi place fusta asta chiar foarte mult. Nu stiu daca e chiar atat de faina pe cat imi place mie dar cred ca motivul e felul cum am ajuns sa o cumpar. Da, e o fusta cu poveste.
Cautand un cadou pentru prietena mea luna trecuta, am intrat in multe magazine. Am ajuns in Helen unde am avut norocul sa dau peste reduceri finale. Buuun. Am pus mana pe fusta, am intors-o pe toate partile, parea draguta. Si ieftina. O tineam in mana in timp ce ma uitam la alte piese. Nu eram hotarata sa o cumpar dar fiind lume in magazin am zis sa o tin aproape pana ma decid. Am mai patit eu sa mi se ia produsul de sub nas pentru ca am zis ca ma mai uit. Foarte draguta ( cred ), vanzatoarea se apropie si imi zice ca nu crede ca imi e buna fusta. Desi e marimea 36 ( marimea mea ) e un croi foarte mic sau e gresita eticheta. Chiar si o fetita de 12 ani a probat-o si nu i-a fost buna. Ahamm… ranita in orgoliu ( adica ma face grasa pe fata ) si stiind ca desi posteriorul nu imi e tocmai mic, muncesc destul la sala pentru talia mea subtire, ii spun ca imi incerc norocul. Merg la cabina, imbrac fusta, inchid nasturele. ” Minune „! Imi este buna. Ies din cabina cu un ranjet cat casa si ii arat domnisoarei ca imi vine. Ta da! Bineinteles ca ma vad nevoita sa o cumpar.
As fi vrut sa adaug ca, din pacate, in ziua de azi copiii nu sunt tocmai cum ar trebui sa fie la varsta lor, ca deh, fast food, parinti care prefera sa dea bani de buzunar la scoala in loc sa faca un sandvis dimineata si bunici care isi indoapa nepotii cu doua feluri de mancare plus desert la pranz. Dar asta e alta frustrare de a mea pe care nu o discut acum.
Legat de faptul ca fusta e faina sau nu, cand m-am imbracat ultima data cu ea, adica in ziua in care am facut pozele, mama mi-a zis ” da nu te imbraci si tu mai frumos? Asa, potrivit varstei tale…”. Hmm… deci mie imi place fusta. Punct!
image

_DSC0019

_DSC0020 (1)

_DSC0031

_DSC0051

 

_DSC0045

 

_DSC0023

_DSC0040

Va pup!

Lorena

6 responses »

  1. Fusta e chiar foarte frumoasa, bine ca ti-ai luat-o ;D
    Esti foarte draguta, imi place mult parul tau!❤ :*

    Răspunde
  2. Mie imi place mult fusta, imi pare rau ca nu.avem si.noi magazinul! Cu siguranta as fi cumpărat-o!

    Răspunde
  3. Tinuta ta e foarte frumoasa!
    Ai facut o alegere buna, fustita iti vine perfect. :*

    Răspunde
  4. E frumoasa fusta! Si imi place cum ai combinat-o cred ca ar merge super la vara si cu o camasa din matase alba🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

