RSS Feed

Comfort zone

Salut! Azi va arat o tinuta lejera de primavara. Nu am imbracat-o cu ideea de a face poze, dar fiind frumos afara i-am zis lui Ionut sa imi faca totusi o poza. Dupa ce a terminat a zis ” ti-am facut vreo 5, sa alegi „. Asta se intampla duminica, de 8 martie. Nu am optat pentru o tinuta feminina, sa fiu in ton cu evenimentul zilei, ci am vrut sa am parte de comoditate intr-o zi in care vroiam sa ma relaxez. Stiam ca avem de umblat putin prin mall sa luam un cadou pentru un prieten si cum sambata seara am iesit cu fetele in oras si am dansat pana dimineata pe tocuri de 12, pantofii cu toc nu erau o optiune si pentru duminica. A fost una din acele zile in care m-am imbracat in 5 minute fara sa stau prea mult sa ma gandesc. Rezultatul il vedeti in poze.

image

image

image

image

Va pup!

Lorena

5 responses »

  1. Imi plac tinutele comfortabile! Arati minunat!

    Răspunde
  2. imi place mult tinuta, dar nu ti-au inghetat picioarele?

    Răspunde

Lasă un răspuns

