RSS Feed

Cloudy days

Buna! Am incarcat pozele pentru aceasta postare de aproape o saptamana dar pur si simplu nu am avut dispozitia sa scriu. Sa scriu orice, sa va zic doar ca port un palton camel, sau ca m-a enervat la culme bucatica de piele care iese la iveala datorita bluzei prea scurte, dar ca am trecut peste acest aspect si am decis sa va arat si voua tinuta aceasta. Nu stiu daca ma prinde astenia de primavara sau pur si simplu s-a coborat o lene si o moleseala peste mine, insa stiu ca nu am fost in stare sa interactionez cu voi. Spuneti-mi ca si voi aveti momente din acestea, cand parca tot ce aveti nevoie e timp cu voi insiva. Eu asta am incercat sa fac zilele astea… sa ma ocup de mine, sufleteste si nu numai. Am inceput un curs nou, am fost la cosmetica, am incercat sa fac un wishlist de primavara, am dansat, am ras, am iubit. Acum m-am intors la voi. Cu buna dispozitie si chef de scris.

_DSC0176

_DSC0183
image

_DSC0188

_DSC0184

 

 

Va pup!

Lorena

6 responses »

  1. Cristina Popescu

    Superba tinuta!

    Răspunde
  2. Îmi plac mult botinele tale …………… dar nu cred că sunt foarte comode pentru o zi la birou

    Răspunde
  3. Arati impecabil draga mea si fotografia cu bucatica de piele la vedere este extrem de cute. Esti fotogenica si frumoasa. Astenia de primavara ma doboara si pe mine de obicei, deocamdata nu am avut probleme, dar vreme rece si urata nu ma ajuta deloc! Te pup!

    Răspunde
  4. Cunosc starea de care spui tu aici…aveam unele zile atat de aiurea incat ma intrebau colegele de camera de la camin daca am ceva cu ele, daca m-au suparat cu ceva. Pot spune ca sunt un as in ceea ce priveste modul de a ma inchide in mine si de a nu mai comunica absolut cu nimeni.
    Imi place mult tinuta, iar acea bucatica de piele ce te-a enervat, e de mare efect!

    Răspunde
  5. Stunning outfit dear! Love your bag! ♡

    Isa M., Tic Tac Living

    Răspunde

Lasă un răspuns

