RSS Feed

Do more of what makes you happy!

Poti gasi fericire in atat de multe lucruri, de la cele mai marunte obiecte materiale, la cele mai intense trairi sufletesti. Si poti sa te bucuri ca un copil de marul salbatic din fata ferestrei care infloreste atat de frumos in aceasta primavara, cu flori albe perfecte si care iti bucura privirea, sau poti sa iti simti sufletul cum zambeste din primele minute ale diminetii cand nu ai deschis bine ochii, dar gandul a fugit deja catre cineva care iti face zilele mai frumoase. Sa te bucuri de soare, sa te bucuri de o realizare profesionala sau sa te bucuri de persoanele din viata ta… important e sa te bucuri. Sa iti permiti sa fii fericit si sa vezi mereu partea plina a paharului, sa faci greseli dar sa le faci pentru ca asta te intregeste si sa accepti fara prea multe „de ce-uri” ca asta esti tu si toate se intampla cu un scop, atunci cred ca lucrurile merg spre mai bine, spre mai mult, spre regasirea si acceptarea de sine.
Mai inainte pisoiul meu Zizy dormea pe spate cu piciorusele in sus si eu pur si simplu m-am oprit din invatat doar ca sa il privesc si imi venea sa il mananc de drag ce imi e. Unde mai pui ca si sforaia. Si m-am gandit in acele momente ca sunt atat de multe lucruri care ma fac fericita si ca indiferent ca in acest moment al vietii mele in care petrec majoritatea timpului cu nasul in carti si stand mai mult in casa, nu simt frustrare pentru ca fac asta pentru un viitor si mai fericit si pentru ca exista un tel de atins.

Hai sa fim fericiti!

_DSC0132

_DSC0119

_DSC0140

_DSC0126

_DSC0121

Pe tine ce te face fericit?

Lorena

6 responses »

  1. Ce par frumos ai! ❤
    Hmm, ce ma face fericita? O ceasca de ciocolata calda cu marshmallows dimineata, cand sunt aproape treaza. ^_^

    Răspunde
  2. Ai un corp foarte frumos, iar rochita iti sta foarte frumos. Te prind foarte bine aceste nuante!❤

    Julia | juliahasch.com

    Răspunde
  3. In primul rand imi place rochita foarte mult .Fercita ma fac destule chestii marunte, problema mea e ca sunt cam introvertita, si desi am un copil mic in mine care topaie de bucurie eu ma rezum la niste chestii nu asa de expresive.
    te pup

    Răspunde
  4. imi place mult rochita ta! pacat ca n-ai reusit sa imortalizezi pisoiul! eu am observat ca ma face fericita catelul sotului, cand vede ca venim acasa si da entuziasmat din coada🙂

    Răspunde
  5. Pingback: Week in photos #26 | Lorena Marchis

Lasă un răspuns

