RSS Feed

Tinuta de weekend

Buna! Probabil voi v-ati saturat deja de geanta bej, ati vazut-o destul de des in ultimele postari, insa eu se pare ca nu ma satur de ea. E perfecta sa duc cu mine toata casa la cat e de incapatoare, asa ca nu am cum sa o las din mana. Stiti voi ca noua, femeilor, ne place sa purtam in geanta tot ce e nefolositor, pe langa portmoneu, chei si telefon. Ca… daca o sa ne trebuiasca, totusi?🙂
Voi ce obisnuiti sa purtati in geanta? Le preferati pe cele mici sau pe cele incapatoare?

_DSC0159

_DSC0154

_DSC0160

_DSC0169

_DSC0162

_DSC0161

Shoes : Mineli Boutique | Jeans : Tailly Weijl | Shirt : Reserved | Blazer : Zara | Bag : H&M | Watch : Fossil

Va pup!

Lorena

4 responses »

  1. frumoasa tinuta,simpla si eleganta in acelasi timp.Imi place geanta purtata de tine,e incapatoare si o nuanta versatila. De obicei eu port genti micute,insa cred ca as purta si una ca a ta cu mare drag.

    Răspunde
  2. Imi place foarte mult tinuta ta!🙂
    Pupici

    Răspunde
  3. tare simpatica, si geanta si tinuta! si mie imi plac gentile mari, sa incapa de toate in ele!

    Răspunde
  4. Pingback: Week in photos #26 | Lorena Marchis

Lasă un răspuns

