RSS Feed

Week in photos #26

Buna!

Am revenit cu o noua postare week in photos dupa ce saptamana trecuta nu am reusit sa ma mobilizez. Nu sunt prea vorbareata la ora asta, asa ca dupa introducerea asta scurta, va las cu pozele :
image

1. Mic dejun – seminte de chia in lapte de migdale di banane.

image

2. O salata de legume merge foarte bine dupa doua doua ore petrecute in sala de fitness.

image

3. Am primit de la L’Erbolario un cadou tare dragut. Multumesc!🙂

image

4. In timp ce eu imi vad de invatat, Zizy face balet in somn in spatele laptopului.

image

image

5., 6. Saptamana aceasta am postat doua outfit post- uri. Cel cu rochia camel il gasiti aici, iar tinuta a doua, pe care am postat-o ieri, aici.
image
7. Micul dejun de ieri si super privelistea mea de primavara – marul salbatic inflorit.
image
8. Un cappuccino cu multa frisca si companie buna a fost tot ce am avut nevoie ieri. Apoi am ras bine la filmul „Get hard” la cinema. Am avut parte de o sambata linistita, a voastra cum a fost?
image
9. O poza de aseara… ploaie marunta si multe ganduri..
image
10. Seminte de chia in compot de ananas si fructe – un inceput de duminica delicios.
image

11. Postarea de azi a fost cu multa mancare. Nu puteam incheia altfel seria pozelor…🙂.

Cum a trecut saptamana voastra?

Va pup!

Lorena

6 responses »

  1. Daniela Ionela Iorga

    Mmm ce de bunatati! Yummy-Yummy! Frumoase tinutele, iti vin foarte bine. Poate iti faci putin timp sa ne povestesti despre surpriza cu iz de primavara de la L’Erbolario.Pupici!

    Răspunde
  2. ce de mancare sanatoasa pe acolo!🙂
    Imi place mult rochia maro, iti vine super.

    te pup!

    Răspunde
  3. Pupicei,eu am zacut acasa lovita de gripa😦,acum sunt ceva mai bine.Sa ai o saptamana frumoasa❤

    Răspunde
  4. Yum-yum! Si eu am avut in seara asta la cina o salata verde cu de toate (ridichi, rosii, ardei, castravete, porumb, ceapa verde, morcov ras). Le ador si ma bucur ca a venit primavara si ca sunt pline pietele cu de toate!

    Răspunde
  5. sunt foarte curioasa de produsele primite….cred ca mirosul este grozav, eu am un spumant si il ador❤

    Răspunde
  6. Esti superba in rochita camel, vremea chiar daca e asa cum e si eu ma bucur de verdeturile primaverii. xo

    Răspunde

Lasă un răspuns

