RSS Feed

Week in photos #27

Ce mai faceti dragilor? Fiind duminica, am pregatit articolul week in photos. Nu cu prea multe poze.
Va doresc sa aveti o zi minunata, iar celor care isi serbeaza astazi ziua de nume cu ocazia Floriilor le urez „La multi ani!”. Sa sarbatoriti frumos, cu suflet curat atat cei care sarbatoriti Duminica Floriilor, cat si cei care sarbatoriti azi Invierea Domnului. Bucurati-va de oamenii dragi din viata voastra si zambiti cu inima.

image

1. Asteptand cafeaua…

image

2. Mi-a placut foarte mult acest ulei de la Yves Rocher. Mai am foarte putin si il termin, miroase ataaat de bine. Voi scrie in curand mai multe despre el.

image

3. Gasiti aici mai multe informatii deapre aspiratorul Performer Expert de la Philips pe care l-am primit spre testare de la BuzzStore in campania Acasa cu Philips. Este un aparat foarte bun la casa omului iar daca mai detii si un animalut paros tare atunci esti salvat.

image

4. Sa gatim si sanatos, zic!🙂 Am amestecat legumele cu paste, putin sos de rosii cu usturoi si mirodenii si la final am adaugat putin ulei de bostan. A fost delicios!

image

5. Selfie, bineinteles!

image

6. Noii mei pantofi haurii :)). Sunt de la Diva Charms, ii gasiti aici. E prima dara cand comand pantofi de la ei si cred ca era ok daca luam o marime mai mica. Eu port 37 dar sunt sigura ca 36 nu ma strangeau deloc.

Va pup!

Lorena

One response »

  1. sunt superbi pantofiorii😛
    ciupercile cu brocoli arata tare bine… nyam yumm😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

