RSS Feed

Produse consumate 3

Salut! Azi va arat ultimele produse consumate.

image

1. CC Creme Sephora Correction & Radiance cream – e o mostra de cc cream care mi-a fost utila sa o am in geanta cand plecam cateva zile de acasa si nu vroiam sa port farduri cu mine. Si-a facut treaba bine, are o acoperire medie, e placuta la atingere si e nevoie de foarte putin produs la o aplicare. Cred totusi ca daca ar fi sa cumpar varianta full size as avea nevoie de o nuanta mai deschisa, aceasta fiind nr. 30. Ce mi-a placut e ca are factor de protectie solara 30.
2. Uleiul Manoi de Tahiti de la Yves Rocher mi-a placut enorm. Are un parfum puternic si exotic. Hidrateaza bine, este bun atat pentru corp cat si pentru par. O sa ii dedic o postare zilele urmatoare.
3. Uleiul de argan HerbalSana l-am folosit pana la ultima picatura pentru fata si in mastile pentru par. Ajuta impotriva imbatranirii pielii si e un puternic hidratant. Mi-a placut ca sticluta a avut pompita, a facut aplicarea mai usoara.

image

4.Pudra The One de la Oriflame mi-a placut mult. Are o textura fina, o fixare buna, de lunga durata si ofera un aspect mat machiajului. Plus ca are SPF 15. Am terminat cutia asta, dar am avut grija sa imi ajunga comanda cu o noua cutie la timp.
5. Invisible pores de la Flormar este o baza de machiaj extraordinara. Minimizeaza porii foarte bine, se simte ataaaat de placut la aplicare iar fondul de ten se intinde mult mai bine. Cu siguranta voi recumpara acest produs. Imi pare rau ca nu m-am gandit sa ii fac un review cu poze inainte si dupa si sa va spun mai multe. Dar voi face imediat ce voi intra in posesia unui nou tub.
6. Parfumul J’adore de la Dior – miroase bine, dar nu mi-a placut in mod deosebit. Parca nu are nimic special. E a doua sticla pe care o am, prima a fost de 100 ml si am impartit-o cu mama, pe asta am primit-o cadou de la Ionut de 8 martie anu trecut, e de 30 ml si totusi mi-a luat un an sa o termin.
7. Uleiul de cocos de la Solaris e un produs minune. Trebuie sa imi iau rapid alt borcanas. E perfect pentru ten, buze crapate, masti de par sau pentru orice zona a corpului. Plus ca ador mirosul discret pe care il are.

Cam atat. De deodorante, geluri de dus sau alte asemenea a avut mama grija sa le arunce rapid de prin baie, inainte sa apuc sa fac poze. Voi ce produse ati consumat in ultima vreme?

4 responses »

  1. I didn’t try anything from your list.Recently I finishe Gliss Million Gloss shampoo, Effaclar Duo+ from LRP and Balea body cream:)

    Răspunde
  2. Ma tenteaza enorm Uleiul Manoi de Tahiti. Abia astept sa citesc un review mai amanuntit!
    J’adore de la Dior, sa stii ca nici mie nu imi place.

    Răspunde
  3. Si eu ma chinui sa termin pudra de Oriflame, da’ parca imi face in ciuda :))
    Baza aia de la Flormar ti-a cauzat ceva eruptii vulcanice pe fata? Asta e intotdeauna frica mea, sa nu-mi blocheze porii😦

    Răspunde

Lasă un răspuns

