RSS Feed

Uleiul Monoi de Tahiti de la Yves Rocher

Buna! Azi va scriu despre uleiul Monoi de Tahiti de la Yves Rocher. Mi-am dat seama ca nu i-am dedicat un review abia cand mai aveam cateva picaturi si ma gandeam ca trebuie neaparat sa imi cumpar altul curand.

Uleiul de Monoi este un ulei aromat, obtinut prin macerarea in ulei de cocos a petalelor de la gardeniile tahitiene, cunoscute sub numele de floarea Tiare. Uleiul Monoi autentic este fabricat dupa o reteta traditionala tahitiana si contine doar doua ingrediente: floarea Tiare si ulei de cocos pur.

Uleiul Monoi este un emolient concentrat care hidrateaza pielea in profunzime si o apara de factorii externi cum ar fi vantul sau soarele. Are mai multe intrebuintari:

-dupa dus, pentru ca lasa pielea catifelata si supla;

-protejeaza impotriva soarelui si a vantului, asa ca folosirea lui inainte sau dupa ce intrati in mare sau piscina este benefica;

-hidrateaza si repara firele de par uscate si degradate;

-cateva picaturi in apa de baie confera un miros placut si ajuta la relaxare;

-il puteti folosi si ca ulei pentru bronzat, dar si pentru ameliorarea iritatiilor provocate de soare;

-pentru un masaj care revigoreaza corpul si simturile.  ( sursa ) .

image
Uleiul de la Yves Rocher este potrivit atat pentru corp cat si pentru par. Este un ulei puternic parfumat, cu o aroma exotica superba. L-am folosit pana la ultima picatura si am fost foarte incantata de el. Cel mai des il aplicam pe piele dupa dus. Hidrateaza foarte bine, intra destul de repede in piele, deci nu trebuie sa astepti prea mult sa te imbraci. Mirosul persista cel putin pana a doua zi, cand intram iar la dus. Sunt sigura ca ar tine si mai mult🙂.
L-am aplicat si pe varfuri, pe parul umed. Varfurile arata mai bine dupa uscare, mai hidratate si bineinteles, la fiecare miscare a capului se imprastie parfumul in jur.
Ce-i drept, pentru persoanele care nu se impaca prea bine cu parfumurile si aromele dulci, acest ulei pretios poate fi prea mult. Parfumul lui e pregnant iar in zilele in care il folosesti chiar poti sa omiti folosirea parfumului preferat, pentru ca nu s-ar mai intelege nimic :)).
Din punctul meu de vedere, uleiul Monoi de Tahiti de la Yves Rocher este un produs destinat rasfatului simturilor, ingrijirii de calitate a corpului si nu trebuie sa ne lipseasca dintre produsele de ingrijire personala. Chiar si pentru a fi folosit doar in zilele cand simtim nevoia de altceva, aroma sa chiar poate sa te transpuna intr-o stare de spirit mai aparte, exotica si iti mai trece dorul de vacanta mult visata pe insula aceia de poveste… asta pana ajungi acolo.
image

image

Voi l-ati incercat?

Va pup si va astept pepagina de facebook Blog Lorena Marchis pentru mai multe poze.

Lorena

2 responses »

  1. Ce bine suna si cat de versatila este acest produs. Categoric mi-o doresc!

    Răspunde
  2. Eu l-am folosit pe cel pentru plaja,super bun si are un miros superb❤

    Răspunde

Lasă un răspuns

