RSS Feed

Ganduri de dimineata

Ce faceti dragii mei? Eu mi-am facut o cafea si o beau in compania gandurilor mele. In dimineata asta sunt fericita. Nu ma indispune nici vremea mohorata de afara, nici frigul. E una din diminetile acelea cand parca zambesti chiar dinainte sa deschizi ochii.
image

Ieri am primit un parfum care a venit la pachet si cu lotiune de corp. Cu gandul in alta parte, am deschis lotiunea si m-am dat putin pe maini. Miroase identic precum parfumul pe care nu l-am inceput inca,dar il stiu atat de bine. Sunt putin surprinsa de asemanarea izbitoare, avand in vedere ca nu m-au incantat niciodata cremele sau gelurile de dus care veneau la pachet cu parfumurile. Mereu mi se parea ca le lipseste ceva, ca nu au cum sa ma ajute sa pastrez aroma parfumului mai mult timp pe piele ci din contra, o altereaza. Iar in dimineata aceasta o cantitate atat de mica de crema imi trezeste amintiri de pe vremea cand aveam vreo 15 – 16 ani, atunci am folosit ultima data Light Blue de la Dolce & Gabbana. Acum stand aici, scriindu-va voua, ma gandesc ce usor ne putem transpune in trecut cu ajutorul simtului olfactiv. Suntem norocosi!
Bineinteles, azi nu e vorba doar de cafea si parfum. Azi va arat si o tinuta din zilele trecute. Probabil ca daca nu ma trezeam bine dispusa, amanam prea mult publicarea pozelor. Acuma e momentul.

image

image

image

image

image

Top : H&M | Pantofi : Diva Charms ( link produs ) | Geaca blugi : New Yorker | Geanta : Daniel Ray | Ceas : Fossil

Va pup!

Lorena

Pagina de facebook: Blog Lorena Marchis

5 responses »

  1. Tare draguti sunt pantofii, imi place mult si culoarea! Esti super draguta! :*

    Răspunde
  2. Esti foarte draguta! Cunsoc parfumul, este preferata unei prietene🙂 Sa o folosesti cu bucurie!

    Răspunde
  3. Ciau draga….
    Sper ca viata iti prieste…🙂 super papuci…
    http://www.lesfoliesdalina.fr

    Răspunde

Lasă un răspuns

