RSS Feed

Noutati in ingrijirea personala la mine acasa

Buna! Azi va spun cateva cuvinte despre ultimele produse intrate in posesia mea si pe care am inceput sa le folosesc. image image Parfumul si lotiunea de corp Light Blue Dolce & Gabbana. Parfumul are o esenta proaspata si face parte din categoria produselor floral-fructate. Mi se pare un parfum perfect pentru anotimpul cald, aromele dulci sunt mai potrivite iarna, asa ca acest cadou a venit la fix. Sunt incantata de lotiunea de corp deoarece miroase identic cu parfumul, lucru pe care nu l-am observat pana acum la alte lotiuni care veneau la pachet cu alte parfumuri. Intotdeauna am considerat ca lotiunile acestea in loc sa ajute mentinerea parfumului pe piele mai mult timp, mai degraba altereaza aroma acestuia. Parfumul se mentine toata ziua pe piele destul de puternic, iar lotiunea folosita fara parfum se simte un timp indelungat, de asemenea. image Lotiunea de corp si spumantul de baie Regine dei prati L’Erbolario – aceste produse au un miros delicat, foarte placut, ingredientele de baza fiind Regina Luncii ( regine dei prati ), musetelul si margaretele. Aroma lor te duce cu gandul la un camp plin cu flori, experienta unei bai inspumate e foarte relaxanta, iar folosirea lotiunii de corp imediat dupa intregeste experienta senzoriala. Imi place textura lotiunii de corp, intra in piele foarte usor si parfumul se simte un timp indelungat pe corp. image Gelul de dus Aroma Therapy Palmolive l-am mai incercat si in trecut si am fost multumita de el. Miroase foarte bine si aroma se pastreaza pe piele dupa dus o perioada rezonabila. Deodorantul spray Lady Speed Stick este un produs pe care nu l-am mai folosit pana acum. Stiam ca prietena mea il foloseste si am intrebat-o daca e multumita si daca are rost sa il incep ( am primit produsul la set cu gelul de dus Palmolive ), stiind ca sunt foarte pretentioasa la deodorante. Mi-a recomandat cu incredere acest deodorant si am ascultat-o. De o saptamana il folosesc si sun placut surprinsa ca mi se potriveste, mai ales ca pe perioada verii ma impac mult mai bine cu deodorantele solide decat cu cele spray. image Gel de dus Cherry Blossom L’Occitane en Provence iti rasfata simurile cu aroma proaspata de ciresi infloriti, parfumul este delicat, nu foarte pregnant. Curata eficient pielea si poate fi folosit si ca spumant de baie. image Pudra Illuskin The One de la Oriflame e potrivita pentru tenul meu si prin urmare am recumparat-o. Contine SPF 15, ofera un aspect mat tenului, nu se aduna in liniile fine si tine sub control tenul cu tendinte de ingrasare.

Ati incercat vreunul din aceste produse? Ce parere aveti despre ele? Voi ce ati incercat nou in ultima perioada?

Va pup!

Lorena

3 responses »

  1. Ce de produse de calitate! Ma tenteaza extrem de mult gelul de dus Cherry Blossom L’Occitane.

    Răspunde
  2. Parfumul Light Blue Dolce & Gabbana e unul dintre preferatele mele pentru perioada aceasta. L-am primit cadou si a fost o surpiza placuta. Iti recomand, daca nu le cunosti, si parfumurile lui Marc Jacobs, Daisy si Dots, sunt perfecte pentru vara
    Ma tenteaza mult pudra pentru ca am auzit numai cuvinte de lauda la adresa ei.

    Răspunde

Lasă un răspuns

