RSS Feed

Crema regeneratoare de noapte True Perfection Oriflame

Buna! Azi va vorbesc despre crema regeneratoare de noapte True Perfection de la Oriflame. O folosesc de ceva vreme si in curand o voi termina, astfel ca a venit momentul sa va spun parerea mea. True Perfection este o gama premium de ingrijire a pielii dezvoltata de Oriflame ce se adreseaza femeilor tinere, active, care isi doresc un ten perfect fara compromisuri.

Gama cuprinde crema hidratanta de zi, ser pentru ten, crema regeneratoare de noapte si iluminator pentru zona ochilor. 20141129_114015 Descriere Oriflame: Crema hranitoare de noapte, ce reinnoieşte pielea in timpul somnului. Imbogatita cu extract din arbore de matase persan, in curs de patentare, pentru a contribui la prevenirea aparitiei semnelor imbatranirii si la uniformizarea nuantei tenului. Contine acid glicolic pentru a contribui la netezirea primelor linii de expresie si la imbunatatirea texturii pielii, dezvaluind un ten mai neted, mai fin.

Parerea mea: Aceasta crema are o textura foarte usoara care se absoarbe foarte rapid in piele si ofera o senzatie placuta la aplicare. Am observat o diferenta notabila intre diminetile care urmau dupa folosirea cremei si cele care urmau dupa o seara in care am uitat sa aplic crema. In aceasta perioada de cand folosesc crema, dimineata tenul meu  este mai luminos, nu este deloc uscat, si il simt mai neted. Am observat si o oarecare uniformizare a nuantei tenului, adica tenul meu este mai curat si nu mai prezenta un aspect tern. Nu ma pot pronunta in privinta netezirii ridurilor, dar ma bucur ca am folosit o crema care ma ajuta sa previn aparitia acestor semne ale trecerii timpului. Per total, mi se pare o crema buna, nu am avut vreo reactie adversa si consider ca mi-a facut doar bine. 20141129_114231 Ingrediente: 20141129_115029   Voi folositi produse Oriflame? Ati incercat vreun produs din noua gama True Perfection?

Va pup si va astept si pe pagina de facebook Blog Lorena Marchis.

Lorena

2 responses »

  1. Dupa ce imi termin crema de noapte, chiar vreau sa o incerc pe aceasta de la Oriflame, nu stiam ca are acid glicolic, multumesc pentru articol, pupici :*

    Răspunde
  2. Pingback: Trei creme pentru tenul meu | Lorena Marchis

Lasă un răspuns

