RSS Feed

Week in photos #29

Dragii mei, in postarea de azi va arat pozele facute de la ultimul week in photos, nu chiar toate pentru au trecut trei saptamani de la ultima postare. Da, iar am fost lenesa si avand fiecare weekend ocupat cu cate un eveniment nu am reusit sa ma mobilizez. Am grupat pozele care nu sunt din ultima saptamana ca sa nu fiu nevoita sa fac o postare prea lunga.

page

page1

In weekend-ul cu 1 mai am fost in excursie si am vizitat Cascada Valul Miresei de la Rachitele, Casa Memoriala Octavian Goga din Ciucea, Cetatea Deva si Sarmizegetusa. Au fost trei zile foarte frumoase, chiar daca jumatate din timp a plouat. Am vazut locuri noi, am fost in compania unor oameni tare frumosi si a fost o experienta relaxanta. In drum spre casa am vizitat si Alba Iulia si Manastirea Dumbrava, despre care va pot spune ca este o adevarata oaza de liniste. Voi ati vizitat vreunul dintre aceste obiective turistice?

page2

O dimineata cu multe lucruri de rezolvat, alergaturi de colo colo si agitatie, merita sa se sfarseasca cu un pranz in oras si companie buna.

page5Doua weekend-uri, doua nunti. Primele pe anul acesta dintr-un lung sir. Am ales sa port doua rochii negre, ambele cu detalii din dantela. Daca ar fi dupa mine, probabil m-as imbraca mereu in negru. Ma simt bine cand port negru si chiar daca unii zic ca e o alegere prea banala sau ca unii o aleg pentru a nu da gres, eu nu sunt de aceeasi parere. Negrul poate fi sofisticat si elegant si poate complimenta diferite constitutii, ceea ce multe alte culori nu reusesc.

PicsArt_1431675917848

Mic dejun cu capsuni. Pentru ca a venit vara si pentru ca abia am asteptat sa mananc capsuni de-ai nostri, de aia cu gust.

PicsArt_1431883603702

Duminica trecuta pe balta, putina relaxare si glume nesarate bune de spus doar in companie potrivita.

PicsArt_1431949859829

Ananas? Daa, ananaaas! Cat de copt si bun a fost.

PicsArt_1432142087504

Mic dejun blenduit. Adica smoothie, ca e la moda. Ideea e ca e sanatos si delicios si as manca/bea toata ziua.

PicsArt_1432401912769

PicsArt_1432492810620

Tinuta de sambata. Dragele mele finute au venit in oras si sambata seara a fost dedicata adultilor iar duminca am fost sa o vizitez pe cea mica ca nu am mai putut de dorul ei.

20150523_144048

Am primit primii mei bujori de anul acesta de la Ionut care nu a uitat cat de mult imi plac. Tare m-am bucurat cand a aparut cu ei la usa. Acuma e perioada lor si nu vreau sa treaca o zi in care sa nu am in casa aceste minunatii. Ma bine dispun.

PicsArt_1432486516651Ultima poza, un selfie in curte. Mult verde acolo in spate si un soare impunator sunt ingredientele potrivite pentru o zi minunata.

Va pup si va doresc o saptamana frumoasa!

Lorena

One response »

  1. Ai avut parte de multe zile frumoase iar de mini-vacanta… doar cuvinte de lauda!🙂
    Pupici

    Răspunde

Lasă un răspuns

