RSS Feed

Ser antiimperfectiuni cu efect de iluminare Happiness Gerovital

Ce faceti dragile mele? Azi va spun cateva cuvinte despre serul antiimperfectiuni din gama Happiness de la Gerovital. In urma cu cateva luni tenul meu a inceput sa o ia razna si sa se ingrase mai mult decat in mod normal. Eu am un ten normal-mixt si nu am avut probleme cu cosurile si cu alte imperfectiuni pana atunci, decat foarte rar. Ceva s-a schimbat insa in organismul meu si am inceput sa ma umplu de zgrabunte si cosuri in zona T. Parca nici nu ma deranja atat de tare aceasta noua problema cat incepuse sa ma enerveze comentariile prietenilor si cunoscutilor ” Vai, dar ce ai patit? ” Ei nah, ce sa patesc, nimic, am cosuri.. ha ha!

La un moment dat am intrat in posesia acestui produs din gama Happiness de la Gerovital care este destinat tenului cu imperfectiuni, mixt si gras. 20150218_142046 Ce ne spun cei de la Farmec pe site-ul lor: Acidul salicilic natural redă strălucirea tenului, înlătură imperfecțiunile de suprafață și ameliorează petele pigmentare. Sepitonic M3 stimulează metabolismul energetic celular și ajută tenurile grase cu probleme.

Ce va spun eu: Am folosit acest produs zilnic aproape o luna de zile si chiar am vazut rezultate. Desi denumirea sa ne spune ca este un ser, textura produsului este de gel. Am aplicat produsul dimineata dupa ce mi-am curatat tenul si mi-a placut foarte mult ca se absoarbe rapid in piele si nu lasa vreo pelicula grasa pe fata. Tenul devine mat si chiar formeaza o baza foarte buna pentru machiaj. Cosurile si urmele lasate de acestea au inceput sa se diminueze incetul cu incetul si a reusit sa tina sub control excesul de sebum cu care ma confruntam. Dupa ce l-am folosit zilnic o perioada mai lunga am inceput sa observ ca imi usuca tenul putin mai mult decat mi-as fi dorit si este indicat sa reincep sa folosesc o crema hidratanta ( oprisem folosirea cremei hidratante deoarece aveam impresia ca imi incarca tenul mai tare si pentru ca vroiam sa vad rezultatele acestui produs folosit singular ). Am ales sa folosesc crema hidratanta matifianta cu extract de afine tot din gama Happiness de la Georovital in paralel cu serul. Am sa va povestesc si despre aceasta in curand.

Dupa ce tenul meu a inceput sa reintre in normal cat de cat, am continuat folosirea produsului, insa nu zilnic ci o data la 3 – 4 zile. Mi-a placut si efectul de iluminare discret pe care il confera. Este un produs pe care il recomand persoanelor cu imperfectiuni ale tenului deoarece chiar ajuta. Este adevarat insa ca eu nu ma confrunt cu aceste probleme in mod normal ci am avut doar o perioada in care tenul meu a luat-o razna si cu produse potrivite am reusit sa il potolesc.

Serul are si un miros foarte placut de afine si nu necesita aplicarea unei cantitati mari de produs pentru a reusi intinderea acestuia pe tot tenul. Eu l-am mai aplicat si pe gat si zona decolteului. 20150218_142011 20150218_142034   Voi ati incercat vreun produs din gama Happiness? Ce parere aveti despre produsele Gerovital?

Va astept si pe pagina de facebook Blog Lorena Marchis.

Va pup!

Lorena

4 responses »

  1. Nu auzisem de aceasta gama, pare interesanta🙂 Ma bucur ca ai reusit sa-ti potolesti tenul. Ziceai ca vrei sa folosesti si crema hidratanta… nu ai precizat exact si poate le aplici deja in acest fel, dar ai putea aplica crema hidratanta seara si acest ser dimineata. In acest fel vei evita sa iti incarci tenul🙂

    Răspunde
  2. Pingback: Week in photos #30 | Lorena Marchis

  3. Pingback: Produse consumate 4 | Lorena Marchis

Lasă un răspuns

