RSS Feed

Week in photos #30

Uite ca e duminica si eu am reusit sa ma mobilizez pentru a posta la timp Week in photos. Cum a trecut saptamana voastra? La mine a fost cu multa ploaie, dar doar afara🙂. Caci eu sunt mereu cu soarele in suflet😀.

11071769_1091456057537708_2789524340169950203_n1. Nu stiu voi, da eu as putea manca inghetata toata ziua. E probabil desertul meu preferat, nu stau sa ma gandesc sigur acuma, pentru ca cine stie ce imi apare in minte si imi fac pofta degeaba. Inghetata Magnum e printre favorite si trebuie sa incerc tot ce apare nou la noi. Aceasta cu aroma de tiramisu e totusi putin prea dulce pentru gustul meu. E buna, dar e duuulce duuulce! Magnum Gold si Black Espresso raman preferatele. Care este inghetata voastra preferata?

20150218_142046

2. Despre Serul antiimperfctiuni cu efect de iluminare de la Gerovital am scris saptamana asta un articol si il puteti citi aici. E un produs bun care isi face treaba si diminueaza vizibil micile imperfectiuni ale tenului si ajuta la mentinerea sebumului sub control. Ideal si ca baza de machiaj.

PicsArt_1432142154301

3. Mic dejun verde (banana, kiwi, lapte) si trandafiri in cea mai frumoasa culoare dintre toate culorile tradanfirilor.❤

11219699_1095534717129842_5978291560525422320_n

4. Cum nu stau acasa de vreo luna, adica acasa cu parintii, „acasa”din buletin, ci stau singura pe timpul verii undeva la 20 de km de oras unde avem casa, nu reusesc eu dimineata sa ajung sa rezolv tot ce e de rezolvat…acasa :)). Asa se face ca am avut un aviz de la posta pentru miercurea trecuta, si apoi mi l-au retrimis pentru miercurea din saptamana asta, dar cum programul la posta vamala e de la 9 la 12, chiar nu m-am putut mobiliza. Iar vineri dimineata fiind in oras am zis totusi sa merg sa incerc sa imi scot pachetul. Bineinteles ca m-a tratat o doamna cu spatele la propriu si mi-a spus ca ” azi nu se poate ” si ca trebuia sa vin miercurea. Dar a tinut sa ma anunte ca daca e de 10 zile la ei o sa il trimita inapoi. Si zic nah multumesc, vin pana aici sa imi ziceti ca aveti pachetul meu dar nu mi-l dati si sunt sanse ca pana miercurea viitoare sa nu il mai aveti si sa vin degeaba. M-am iritat putin, stiam ca e vina mea ca nu am venit la timp, dar serios, nu facea nimic doamna aia, statea pur si simplu la birou si fiind vineri, ma gandesc ca nu era zi de lucru, sau cam asa ceva. Asa ca am mers eu frumos la cafea si mi-am luat si o prajitura ca sa imi treaca iritarea. Si stand asa in povesti cu partenerii de discutii ne dam noi seama rapid ca problema se poate rezolva cu un telefon, ca nah, asa-i in Romania. Si am lasat cafeaua pe masa cand mi s-a confirmat, am ajuns in 5 minute la posta mi-am luat pachetul si doamna a fost si foarte draguta sa nu imi ia vreo 2-3 lei taxa de magazinaj, ca asa e cand primesti un telefon :)). Altfel mi-am baut cafeaua dupa toata experienta asta.

20150528_114041

5. Vineri seara daca tot a fost seara de stat in casa, am zis sa ma indop eu frumusel cu ciocolata si sa imi fac o manichiura sclipicioasa ca tot e pe terminate top coat-ul Silver Forever de la Sephora. Nu de alta, dar in curand vine postarea cu produsele consumate si macar sa se adune :)).

 

20150530_133455

6. Si rezultatul la marea sclipiceala😀

20150529_175603 7. O capsuna altfel❤

PicsArt_14330763176308. Azi, in prima parte a zilei, am purtat fusta asta mega colorata si inflorata. A fost o zi plina, am avut alaturi oameni faini si n-am stat deloc acasa. Ziua voastra cum a fost?

Va pup!

Lorena

 

2 responses »

  1. Frumoasa saptamana ai avut,si a mea a fost cu agitatie mare,pupicei❤

    Răspunde
  2. Oaaa ce capsunaaaa:)))
    Frumoasa saptamana ta:*
    http://intrendbydeea.wordpress.com

    Răspunde

Lasă un răspuns

