RSS Feed

Dimineti de vara cu Elmiplant Skin Moisture CC Cream

Iubesc vara si imi place sa deschid fereastra in larg dupa ce ma trezesc si sa stau cu fata spre soare, cu ochii inchisi, pentru cateva secunde si sa ma bucur de cadura razelor de soare. Ma umplu de energie si de buna dispozitie. Imi plac diminetile in care reusesc sa fiu matinala si sa imi planific intreaga zi cu o cana mare cu cappuccino alaturi. Fara graba!

Ma gandesc ce am de facut, unde trebuie sa ajung si ce este indicat sa port pentru a arata bine dar in acelasi timp pentru a ma misca in voie intr-o zi aglomerata. Daca tinuta trebuie sa ma reprezinte la fel sta treaba si cu machiajul. Si nu stiu cum sunteti voi, dar eu vara prefer sa nu port machiaj. Sau cel putin sa o fac cat mai rar si sa fie cat mai simplu si aerisit. Vara tenul meu prinde putina culoare, sarutat de soare, iar acest lucru ma face sa nu imi mai doresc sa ii imbunatatesc aspectul cu ajutorul fardurilor. Iar pentru priviri somnoroase ochelarii de soare sunt tot ce am nevoie.

PicsArt_1432909516799

Iar pentru diminetile in care tenul  meu nu e in cea mai mare forma si simt ca o crema hidratanta nu e suficienta, apelez la CC Cream-ul Skin Moisture de la Elmiplant. E minunata, pe bune! Ma ajuta sa imi uniformizez culoarea tenului insa fara sa o schimbe intr-un mod evident. Crema nuantatoare ma ajuta sa am un ten luminos, hidratat si cel mai important, protejat. Stiti foarte bine ca trebuie sa folositi creme cu factor de protectie solara zilnic, indiferent de anotimp, cu atat mai indicat este sa faceti acest lucru vara. CC Cream-ul de la Elmiplant contine si SPF 20.

PicsArt_1432753792248

Aceasta CC Cream promite:

1. uniformizarea nuantei tenului

2. acoperirea imperfectiunilor

3. un ten iluminat

4. hidratare

5. absorbtie rapida in piele

6. protectie a pielii impotriva razelor UV si a imbatranirii premature.

Ei, cum suna? Eu zic ca destul de bine, mai ales ca chiar asa este. Nu va asteptati sa aiba o acoperire asemanatoare unui fond de ten pentru ca nu asta este ideea, pana la urma. Ideea este ca la final, dupa aplicare, veti arata foarte natural, cu un aspect aerisit si sanatos.

Bineinteles ca il puteti folosi si ca inlocuitor de fond de ten si dupa ce aplicati doua straturi pentru o acoperire mai buna, sa continuati cu restul produselor de machiaj pe care obisnuiti sa le folositi ( pudra, blush etc. ).

PicsArt_1432753379563

PicsArt_1432753670189

 

Pe mine m-a convins acest produs si voi continua sa il folosesc in aceasta vara cu incredere. V-il recomand si voia.

Gasiti acest produs in doua nunate: deschis si mediu. Nu contine parabeni si parafina. Costa 17 lei si il gasiti in supermarket-uri.

Voi ati incercat CC Cream-ul Skin Moisture de la Elmiplant? Ce alte produse asemanatoare ati mai folosit si v-au placut?

Va pup si va astept si pe pagina de facebook Blog Lorena Marchis.

 

Lorena

7 responses »

  1. Foarte frumos l-ai prezentat! Si mie imi place mult, doar ca acum, cand vin caldurile, n-o sa am curaj sa-l folosesc fiindca sigur o sa ajunga in zona ochilor si o sa inceapa sa ma usture.😐 Pacat de el, ca e un CC atat de ok!

    Răspunde
  2. Hm, nu am folosit pana acum CC cream-uri, am folosit doar cateva BB cream si nu ma inteleg bine cu ele. Nu stiu daca sa le dau o sansa acestor tipuri de creme. Dar imi place cum l-ai prezentat🙂
    O zi frumoasa!

    Răspunde
  3. Eu am fost în căutarea unui BB cream şi CC cream de ceva timp; am încercat astfel de produse de la Yves Rocher, Nivea, Maybelline, Avon, Garnier şi în cele din urmă am ajuns la CC cream-ul de la Elmiplant, care din păcate, nu s-a potrivit cu tenul meu. Surpriza a venit de curând, de la CC cream-ul de la Gerovital Happines, care e perfect pentru mine şi îl recomand cu încredere. Îmi hidratează tenul, are un parfum plăcut şi o putere de acoperire medie şi uniformizează nuanţa tenului….aşa că, pentru mine, el este CC cream-ul câştigător!🙂🙂

    Răspunde
  4. Nice product!
    Passa a trovarmi VeryFP

    Răspunde
  5. Pingback: Week in photos #31 | Lorena Marchis

  6. Pingback: Produse consumate 4 | Lorena Marchis

Lasă un răspuns

