RSS Feed

Week in photos #31

Buna! Azi nu sunt prea vorbareata dar pozele din saptamana care a trecut tot vi le arat. Am grupat pozele de data aceasta si am facut la final un rezumat. Vedeti voi mai jos.

page

page1

page33

Ce puteti vedea in poze? Bujori. Bujori peste tot. Sunt florile mele preferate si nu imi lipsesc din casa. Mai vedeti fructe, in special capsuni, e vremea lor asa ca la mine treaba sta cam asa – kilogramul si ziua😀. Am facut si supa crema de rosii, pentru prima data si mi-a iesit foarte buna. Saptamana aceasta am mancat foarte putina mancare solida, nu tin vreo dieta, niciodata nu am tinut. Dar e foarte cald si parca ma impac mai bine cu supele si ciorbele. Pe la mijlocul saptamanii aveam trei feluri de supa in frigider :)). Vineri am facut un smoothie verde din mere, kiwi, castraveti, banane si putina apa cu lamaie.

Am scris pe blog si un review la CC Cream-ul de la Elmiplant. Il puteti citi aici. Mai vedeti si trei tinute si un selfie. Prima e de duminica trecuta, zi petrecuta la prieteni si cu prieteni de dimineata pana seara. A doua e de sambata seara cand am iesit sa vedem finala Champions League intr-un bar, iar ultima e de ieri. Am fost la botez la nepotica mea si am ales sa port o tinuta alb & negru. Hmm… oare port prea mult negru? :))

Saptamana voastra cum a fost?

Va pup si va astept pe facebook Blog Lorena Marchis si pe profilul de Instagram aici.

Lorena

5 responses »

  1. Ce bine arata parul tau…imi aminteste de perioada cand il faceam si eu permanent si eram creata…🙂
    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    Răspunde
  2. Great insta picts!
    Alessia
    New post
    THECHILICOOL
    FACEBOOK
    Kiss

    Răspunde
  3. Ciau draga, iti multumesc deja ca treci sa ma vizitezi, imi plac pozele tale, cat despre bujori ii ador si eu foarte mult. Te pup.
    http://www.lesfoliesdalina.fr

    Răspunde
  4. Si eu ador bujorii… pacat ca anul asta nu am prea avut parte de ei, dar poate recuperez cu alte flori in schimb… ajung in curand acasa si o sa gasesc gradina mamei precis plina de trandafiri🙂 imi place mult outfitul sportiv destinat serii de fotbal😉

    Răspunde

Lasă un răspuns

