RSS Feed

Week in photos #32

Buna! O postare cu multe poze, adunate de la cealalta postare incoace🙂. Cum va trece vara dragii mei? Sau nu va trece..? Ati fost in vacanta pe undeva pana acum sau asteptati luna august pentru a evada din cotidian?

page

page1

page3

page2

page4

page

page1

In poze puteti vedea doua manichiuri, una cu oja gri de la Farmec, iar alta cu un albastru deschis, potrivit parca pentru vara, de la Farmasi. Fructeee, multe fructe! Ador vara mai ales pentru multitudinea fructelor de sezon. Iar faptul ca zmeura creste la mine in curte ma incanta maxim. Poze cu cafele, mic dejun-uri si o pisicuta tare simpatica care a pozat perfect.

Crema Sunlight SPF 50 de la Ivatherm o folosesc zilnic, imi protejeaza tenul de efectele nocive ale soarelui si imi place cum reactioneaza tenul meu la ea. Poate voi scrie si un review in curand. Folosesc de doua saptamani si lotiunea micelara de la Elmiplant de care sunt, de asemenea, multumita. Raport calitate pret excelent.

Am inceput sa folosesc kit-ul de albire a dintilor de la Smile Brilliant si abia astept sa va zic daca da rezultate sau nu. Pana cand o sa revin cu un review, daca intrati pe link-ul de mai jos, puteti afla mai multe informatii despre acest kit >>> http://www.smilebrilliant.com/product/teeth-whitening-trays#lorenamarchis . Cu codul : lorenamarchis aveti 5% reducere la orice produs comercializat de Smile Brilliant.

Am fost in weekend-ul trecut la Cluj. Am incercat in trei zile sa ne impartim in asa fel incat sa ne intalnim cu toti prietenii, sa vizitam locurile noastre preferate… insa a fost mai greu. Am reusit in parte sa ii impacam pe toti si cafelele ni le-am baut la Toni’s Pub, cafeneaua unde mergeam aproape zilnic cand stateam la Cluj. Oameni faini, cafea buna. Si bineinteles, am bifat si Livada, restaurantul nostru preferat.  Vedeti intr-o poza si produsele pe care le-am luat cu mine in bagaj, si doua tinute, cea alb & negru cu sandalele galbene si cea lejera, cu camasa in carouri si pantofi sport. Imi pare rau ca nu mi-am luat gogosi de la Donuterie :)) dar vom merge in curand inapoi si ajung si acolo.

Ah, si mi-am luat si doua carti din anticariatul din Polus, „Panza de paianjen” de Cella Serghi si „Romante pentru mai tarziu” de Ion Minulescu ( poetul meu preferat ). In ultima poza puteti citi o parte din romanta Celei care minte de Minulescu.

Mai vedeti si un apus superb si tinuta de vineri seara, cand l-am serbat pe un prieten intr-o locatie foarte frumoasa, pe malul unui lac, prieteni, gratare, gulas la ceaun si o invazie de licurici care a durat vreo 10 minute.

Va pup dragii mei si va doresc o saptamana productiva!

Pentru mai multe poze puteti sa ma urmariti si pe Instagram >>> https://instagram.com/marchislorena/  si pe pagina de facebook Blog Lorena Marchis.

Lorena

2 responses »

  1. Pupiceeeeeeiii,frumoasa postare,si eu mai am o saptamana pana la vacanta.O saptamana minunata iti doresc❤

    Răspunde
  2. Faine poze, superb apus! Vara asta va fi mai mult cu iesiri scurte, una neaparat la mare.
    pup

    Răspunde

Lasă un răspuns

