RSS Feed

Rochia maxi si temperaturile insuportabile..

PicsArt_1436120329910

Cum suportati canicula dragii mei? Eu pur si simplu nu imi gasesc locul, nici in casa, nici afara. Ieri am crezut ca iau foc desi stateam pe o terasa la umbra cu o limonada rece in fata. Probabil la fel am zis si vara trecuta despre cealalta vara, insa imi trece prin minte faptul ca nu stiu cand mi-a mai fost asa cald si ca probabil zilele astea sunt mai fierbinti ca in alti ani. Voi ce faceti pe caldurile astea? Ce purtati?

Mie imi este greu sa suport si hainele pe mine. Trebuie sa am grija ce port si incerc sa aleg piese cat mai lejere, care sa nu se muleze pe corp. Rochia din imagini este destul de potrivita pentru ceea ce urmaresc si este foarte confortabila. De asemenea, desi imi place sa imi port parul desprins, cu buclele-mi caractersitice, in perioada aceasta am zile in care jur ca merg si ma rad in cap. Cei apropiati rad de mine cand ma aud, dar le-am zis sa nu rada prea bine pentru ca ei vor trebui sa iasa cu mine asa in lume. Nah, radem, glumim, dar caldura nu da semne sa plece si eu chiar acum, in timp ce va scriu, nu ma gandesc decat la dusul rece pe care o sa il fac peste zece minute. Iar apoi, inapoi la invatat, ca pauza a fost lunga azi.

20150705_1902561

20150705_190434

20150705_190241

20150705_190452_4

20150705_190236

( Zara dress, random store shoes, vintage bag, Fossil watch )

Va pup!

Lorena

3 responses »

  1. You look like a greek goddess!! Foarte frumoasa rochita!

    Răspunde
  2. Trebuie să-mi cumpăr și eu o astfel de rochiță! Îmi place că e decupată (mult mai atractivă așa, comparativ cu cele obișnuite), diafană (lăsând pielea să respire) și probabil disponibilă în mai multe nuanțe, nu?!🙂

    Să o porți în continuare cu drag!

    Răspunde
  3. Pingback: Week in photos #33 | Lorena Marchis

Lasă un răspuns

