RSS Feed

Week in photos #33

Ieri am umblat brambura toata ziua si aseara nu am mai avut dispozitie necesara sa postez saptamana in poze. Dar azi mi-am baut cafeaua, am pus niste muzica si m-am pus pe scris. Nu am multe poze deci nu am sa ma intind mult la povesti. Saptamana voastra cum a trecut?

page

 

page

Parca imi place mai mult sa va scriu postarea asta in acest format, decat in cel in care va povesteam cate ceva sub fiecare poza. Mi se pare mai usor🙂. Ce vedeti in poze? Doua outfit-uri, iar pe cel cu rochia maro il puteti vedea mai bine daca intrati aici si cititi postarea.

Cafea, cafea si iar cafea. Si prajitura cu zmeura. Si mic dejun cu zmeura si afine. V-ati prins ca imi place zmeura? :)) Dar cui nu-i place?

Am primit de la Sabon un set cu produse in varianta travel. Sunt perfecte de luat in bagajul de vacanta. Portfard-ul este foarte incapator, asa ca este loc si pentru celelalte produse de ingrijire personala necesare cand pleci la drum. O sa fac o postare separata despre produse imediat ce le voi testa. Iar voi, daca intrati pe http://www.sabon.ro si folositi codul TRAVEL ( valabil pana la sfarsitul lunii ) puteti achizitiona produse din gama de calatorie cu 25 % reducere.

Cei de la Addams mi-au trimis pachetele din poza cu exfoliante pentru corp pe baza de cafea. Promit piele mai fina si mai catifelata si mai zic si ca sunt eficiente in lupta cu celulita. Suna promitator, nu? Abia astept sa le pun la treaba si sa va zic si voua cum sta treaba. Si o sa facem si un concurs pentru ca una din voi sa testeze scrub-ul Addams vara aceasta. Puteti intra pe http://www.addamsscrub.ro sa cititi mai multe, pana revin eu cu review-ul.

Cam acestea sunt pozele mele si povestea lor. Va doresc o saptamana minunata!

Pupici!

Lorena

One response »

  1. Sunt foarte curioasa de produsele Addams! Sa ai o saptamana frumoasa!

    Răspunde

Lasă un răspuns

