RSS Feed

„Love at first scrub!” Zici?!

20150711_110132 Da! Da! Daaa! A fost love at first scrub intre mine si scrub-ul cu cafea si cocos Addams.  Am avut parte de un rasfat al simturilor datorita acestui produs si pielea mea este foarte fericita inca de la prima intalnire. Iubesc cocosul sub orice forma, iar in combinatie cu cafeaua mi se pare absolut genial. O aroma puternica, in care predomina cafeaua dar care permite uleiului de cocos din compozitie sa isi faca delicat simtita prezenta.

Sa va zic, totusi, cateva lucruri despre Coconut coffee scrub-ul Addams si despre brand-ul din spatele produsului. Addams se prezinta ca un concept nou creat din iubire pentru frumusetea corpului tau. Sau al meu🙂. Ingredientul principal din produsele Addams este cafeaua. Insa gasiti si un scrub care are la baza sarea roz de Himalaya. Puteti alege din trei sortimente: Coconut coffee scrub, Orange coffee scrub si Himalayan salt scrub.

Aceste produse contin ingrediente de lux care ajuta la hranirea si vindecarea pielii, ingrediente organice si naturale si diferite uleiuri precum cel de cocos, portocale, seminte de struguri sau din migdale dulci. Produsele promit ca au efecte benefice impotriva celulitei, vergeturilor, acneei sau eczemelor.  Addams scrub ajuta la hidratarea si catifelarea pielii, la energizarea organismului si la eliminarea depozitelor de grasime. 20150716_165823 Acum sa va zic despre experienta mea cu produsul. Ma gandesc ca v-ati dat seama inca din primele randuri citite ca experienta a fost una pozitiva. Azi a fost o zi de rasfat, asa ca o baie cu multa spuma a fost primul pas in tot procesul ce a urmat. Dupa ce m-am relaxat, mi-am curatat atat corpul cat si gandurile, am trecut la operatiunea exfolierea. Am aplicat pe intreg corpul cam doua maini de scrub si am masat bine fiecare portiune, insistand putin mai mult pe partea inferioara a corpului unde celulita isi cam face de cap. Am profitat de faptul ca trebuie sa las produsul 10 minute sa actioneze inainte sa clatesc si mi-am facut si un masaj anticelulitic in zona coapselor, atat cat am avut indemana. La final am dat drumul la dus si am indepartat scrub-ul. Rezultatul mi-a placut. Pielea mea a fost atat de catifelalta incat nu mi-a venit sa cred. Am observat de asemenea si efectul de fermitate pe care mi l-a oferit. La prima vedere celulita pare diminuata datorita faptului ca circulatia sangelui a fost bine pusa in miscare mai ales in zona masata mai intens. Bineinteles ca pentru rezultate reale contra celulitei produsul trebuie utilizat o perioada mai indelungata macar de doua ori pe saptamana. Dar avand in vedere rezultatele de inceput, chiar sunt increzatoare ca Coconut coffee scrub o sa faca pentru pielea mea tot ce promite Addams pe site-ul lui in descrierea produselor.

Mi-a mai placut ca pielea mea nu a fost lezata de produs, chiar si in zonele in care am insistat cu masajul nu am avut parte de zgarieturi, roseata sau iritatii. Inca simt aroma de cafea pe piele si efectul emolient nu a disparut. 20150716_165913 20150716_170350 Scrub-ul Coconut coffee contine cafea robusta, sare roz de Himalaya, ulei de cocos, ulei din seminte de struguri, zahar brun, uleiuri esentiale, apa si vitamina E. Se aplica pe pielea curata si umeda doua maini generoase de produs si se maseaza circular tot corpul sau doar zonele afectate. Se lasa sa actioneze 5 – 10 minute apoi se clateste si se sterge pielea cu un prosop. Se recomanda utilizarea lui de 1- 2 ori pe saptamana.

Uff! A fost o postare cam lunga, nu? Dar acum la final am si un concurs pentru voi. Produsele Addams sunt un must have vara aceasta, mai ales daca aveti planuri de vacanta si doriti o piele perfecta si sanatoasa pentru afisat la plaja si bineinteles, care sa se bronzeze frumos si uniform. Impreuna cu Addams, oferim unei cititoare doua pachete cu scrub-ul minune. Un pachet in varianta full- size Coconut coffee scrub si o mostra Orange coffee scrub. image Tot ce trebuie sa faceti este sa urmati pasii de mai jos:

1. Like paginii de facebook Addams body scrub aici.

2. Like paginii de facebook Blog Lorena Marchis aici.

3. Share public acestui articol pe pagina voastra de facebook.

4. Comentariu la acest articol cu numele vostru, adresa de email si link-ul care dovedeste distribuirea articolului.

Pentru sanse suplimentare puteti urmari profilele de instagram marchislorena si addams_scrub.

Concursul incepe astazi, 16 iulie si dureaza pana in data de 1 august 2015.

Bafta!

Pupici!

Lorena

UPDATE

Castigatoarea celor doua pachete cu scrub-ul Addams este Ramona – Liana Gogoci. Felicitari draga mea! Astept un mesaj pe pagina de facebook Blog Lorena Marchis cu datele tale personale. Pupici!

30 responses »

  1. Pare un produs grozav și exact pe gustul meu, mai ales fiindcă ador produsele organice și pe cele cu cocos. Intru pe site să văd despre ce e vorba!😀

    Răspunde
  2. Suna interesant,o sa ma informez mai mult despre acest produs!

    Răspunde
  3. Georgeta Popoiu

    Da, suna interesant, ar trebui sa incercam, nu-i asa ?

    Răspunde
  4. Ma declar tentata!🙂

    Răspunde
  5. As fi incantata sa incerc produsele!

    Răspunde
  6. un produs excelent

    Răspunde
  7. Pare un produs grozav și trebuie incercat

    Răspunde
  8. FB: Rodica Granpier
    Email: rodicagranpier@ymail.com
    Share: https://www.facebook.com/rodica71/posts/881549295268514?pnref=story
    Va urmaresc pe instagram: rodicagranpier
    Multumim ca ne oferi sansa de a testa aceste produse minunate pentru corp,o zi frumoasa si racoroasa draga mea :*

    Răspunde
  9. mocanu marioara

    da e interesant particip

    Răspunde
  10. APOSTOL VIORICA

    bun produs,multumim pentru concurs

    Răspunde
  11. pare un produs foarte bun/mi-ar placea foarte mult sa am posibilitatea sa il testez…ramane sa vedem cat de norocoasa sunt

    Răspunde
  12. sunt produse profesionaliste

    Răspunde
  13. sunt produse profesionaliste

    Răspunde
  14. Lazar Georgiana Loredana

    Nume Facebook : Georgiana Loredana Lazar
    E-mail : gia_ana80@yahoo.com
    link share : https://www.facebook.com/georgianaloredana.lazar/posts/701596703279665?pnref=story
    Super concurs, multumesc………..O ZI MINUNATA🙂

    Răspunde
  15. as incerca si eu aceste produse

    Răspunde
  16. FB. Lucica Lazar
    Share concurs. https://www.facebook.com/lucica.lazar/posts/781051558681753?pnref=story
    E-mail. lazarlucy@yahoo.es
    Nu am Instagram …
    Multumim pentru concurs si pentru sansa de a testa produse minunate! :-*❤

    Răspunde
  17. Aurelia Dumitru

    Nume: Aurelia Dumitru
    Email: aurelia_anca@yahoo.com
    Share: https://www.facebook.com/aurelia.dumitru.79/posts/10152967158388483?pnref=story
    Instagram: aureliadumitru

    Produsele par minunate, nu ma gandesc decat la mirosul lor…

    Răspunde
  18. Cred ca miroase delicios,plus ca aduce si beneficii pileii!
    Multumim pentru concurs!!!
    FB:Spac Cristina

    Instagram:spaccristina

    Răspunde

Lasă un răspuns

