RSS Feed

Albirea dintilor acasa cu Smile Brilliant

Astazi va povestesc despre experienta mea cu kit-ul de albire profesionala a dintilor Smile Brilliant Professional Teeth Whitening. Cu totii ne dorim un zambet frumos si luminos, nu-i asa? Nu m-a deranjat niciodata forma si culoarea danturii mele, insa asta nu inseamna ca este perfecta. Dintii mei nu sunt intr-o nuanta de alb imaculat, dar nici nu au un colorit intens. Sunt relativ normali, din punctul meu de vedere. Si am noroc ca nu am avut nevoie de aparat dentar. Insa intotdeauna este loc de mai bine.

M-am gandit de mai multe ori sa imi fac o albire profesionala la medicul stomatolog dar intotdeauna primeam aceleasi explicatii. Albirea sensibilizeaza smaltul dintilor, voi avea disconfort in contact cu cald/rece si avand in vedere ca am o plomba frontala de aproximativ 3 ani, mi s-a spus ca peroxidul albeste doar dintele nu si plomba si probabil vor fi diferente vizibile si va trebui sa imi schimb plomba mai des decat in mod normal, aceasta schimbandu-si in timp nunata si diferentele ar fi deranjante. Uite asa nu m-am mai gandit o vreme la acest procedeu si am incercat sa am grija de dintii mei prin vizite regulate la stomatolog, periaj profesionist si urmand sfatul doamnei doctor stomatolog de a folosi acasa pe langa pasta de dinti si apa de gura si ata dentara.

Cand a venit propunerea din partea celor de la Smile Brilliant de a incerca kit-ul lor de albire profesionala nu am stat prea mult pe ganduri si am acceptat imediat. Am citit si alte pareri din blogosfera, m-am documentat despre kit, am „rasfoit” putin site-ul lor si m-am hotarat sa incerc.

Smile-Brilliant-Teeth-Whitening-Trays

Am comunicat foarte bine cu cei de la Smile Brilliant prin mail si in aproximativ 10 zile am primit pachetul cu kit-ul de albire la Posta Vamala unde nu a trebuit sa platesc nimic.

In pachet am primit:

  • doua tavite pentru mulaj
  • 3 cutii cu pasta alba si 3 cutii cu pasta albastra
  • 3 siringi cu gelul de albire
  • 3 siringi cu gelul pentru desensibilizare
  • un plic de protectie cu adresa Smile Brilliant pe el, in care urma sa trimit mulajele
  • pliante cu instructiuni si alte informatii utile.

Primul pas care a urmat a fost luarea amprentelor dentare pentru a putea trimite mulajele inapoi in SUA si a primi apoi gutierele personalizate. Pentru asta am avut nevoie de o cutiuta cu pasta alba si una cu pasta albastra. Am amestecat cele doua, urmand instructiunile, iar apoi le-am asezat rapid in santul tavitei si fara sa astept prea mult am introdus cu grija tavita in gura si am luat amprenta arcadei dentare superioara. Am tinut apasat aproximativ 1 minut iar apoi am repetat procedura si pentru arcada inferioara. Cei de la Smile Brilliant au trimis inca o cutiuta cu pasta alba si una cu pasta albastra in cazul in care se greseste la luarea unei amprente si este necesar sa se repete procedura. La mine nu a fost cazul.

page

Am intampinat un inconvenient, daca pot sa ii zic asa, cand am trimis mulajele in SUA. Am citit review-urile altor fete care au incercat kit-ul de albire si toate ziceau ca au platit 20 de lei la posta pentru a trimite pachetul. Ei bine eu am platit 80 de lei. Suma in sine nu m-a deranjat, nu a fost una mare pentru beneficiul de care urma sa am parte, insa nu intelegeam de unde diferenta aceasta de pret. M-am gandit apoi ca blogurile pe care le citisem sunt din Bucuresti, iar eu am trimis pachetul din Baia Mare. Nu stiu daca chiar are o legatura, dar m-am consolat cu gandul. Cand am discutat detaliile cu persoana de contact pe mail, aceasta imi spusese ca in cazul  in care voi avea cheltuieli cu ridicatul pachetului sau cu trimisul mulajelor, Smile Brilliant imi vor returna banii daca le voi trimite un cont bancar. Eu personal nu m-am mai complicat si cu acest lucru si nu le-am zis nimic. Insa mi-a placut profesionalismul lor. Am primit gutierele personalizate cam in 20 de zile din momentul in care le-am trimis.

PicsArt_1434039371866

Cand am hotarat sa incep albirea cu ajutorul kit-ului, am aplicat mai intai gelul de desensibilizare in ambele gutiere si le-am tinut cam 30 de minute pe dinti. Apoi am curatat gutierele si am aplicat gelul de albire. Am stat vreo 40 de minute prima data cu gelul de albire, iar in celelalte dati am stat intre o ora jumate si doua ore. Nu am aplicat de fiecare data inainte de albire gelul de desensibilizare si au fost dati in care il aplicam cu o zi inainte.

Neplacerile mele in procedura de albire a dintilor au fost faptul ca am simtit o puternica fulgerare printr-un canin din arcada inferioara. La prima utilizare a aparut durerea dupa vreo jumatate de ora de stat cu gutierele in gura. Cand am vazut ca nu trece am scos gutiera de jos si am mai stat zece minute cu cea de sus. Urmatoarea data am stat mai mult cu gelul de sensibilizare si durerea nu a mai aparut. Am mai resimtit-o pe la a patra aplicare a gelului de albire, insa nu la fel de puternic ca prima data. Apoi nu am mai avut problema aceasta. Un alt disconfort a fost faptul ca simteam nevoia sa scuip foarte des in prima jumatate de ora cu gutierele aplicate.

Nu am avut probleme nici in timpul tratamentului nici dupa finalizarea lui cu alimentele pe care le-am consumat. Nu am simtit disconfort la muscat, la contact cu rece/cald. Nu am simtit ca dintii mei ar fi devenit mai sensibili decat erau inainte.

Am aplicat gelul de albire de doua ori pe saptamana, iar cele trei siringi mi-au ajuns pentru noua aplicari. Probabil rezultatele ar fi fost mai vizibile daca as fi scurtat timpul de folosire a kit-ului, insa nu pot garanta acest lucru. De asemenea, probabil ca un numar mai mare de siringi folosite ar fi dus la rezultate si mai bune.

Rezultatul il puteti vedea in poza de mai jos.

page

Eu ma declar multumita de diferente si de toata procedura in sine. Ma bucur ca am avut ocazia sa incerc acest kit si il recomand daca doriti sa va albiti dintii si sa beneficiati si de confortul propriei case. Rezultatele sunt destul de bune, avand in vedere ca eu nici nu am fost disciplinata in aplicarea constanta a gelului. Ma bucur ca plombita mea frontala nu iese in evidenta deloc si per ansamblu am un zambet mai luminos.
image

Daca intrati pe link-ul de mai jos, puteti afla mai multe informatii despre acest kit >>> http://www.smilebrilliant.com/product/teeth-whitening-trays#lorenamarchis . Parerea mea este ca preturile lor sunt foarte bune in comparatie cu ce ati putea achizitiona de la noi din tara sau cu procedura efectuata la medicul stomatolog.

Cu codul : lorenamarchis aveti 5% reducere la orice produs comercializat de Smile Brilliant.

Voi ce parere aveti despre albirea dintilor? Ati incercat vreun procedeu pana acum sau ati fost tentati sa incercati?

Va pup!

Lorena

One response »

  1. Sotul meu isi doreste foarte mult acest kit. O sa ii arat rezultatele tale.

    Răspunde

Lasă un răspuns

