RSS Feed

Produse consumate 4

Hello! A trecut ceva vreme de la ultimul articol pe blog. O perioada semnificativa am avut preocupari incompatibile cu blogul, de aici rezultand si absenta, iar cand timpul mi-a permis sa ma reintorc pe blog parca am avut o retinere. Nu am reusit sa ma mobilizez…pana azi. Am revenit cu o postare in care va vorbesc despre cateva din produsele terminate in ultima perioada. Aveam mai multe adunate dar a avut grija mama sa imi faca curat printre lucruri, daca eu tot nu am avut timp :)).
image

  1. Gel de dus Palmolive Aroma Therapy – nu ofer mare atentie gelurilor de dus, deci nu as putea nici sa laud prea mult un astfel de produs si nici sa ii gasesc prea multe defecte. Cel de la Palmolive mi-a placut, are un miros placut, consistenta nu prea lichida, un gel de dus pe care l-as mai cumpara.
  2. Gel de dus Balea Melon Tango – de gelul acesta de la Balea va pot spune ca l-as fi mancat, atat de bine miroase a pepene. Consistenta este mai lichida decat la Palmolive, nu face foarte multa spuma si mirosul wow se mentine foarte putin. Experienta e placuta strict cat esti sub dus, nu raman amintiri olfactive dupa aceea :)). In orice caz, este un gel de dus ieftin, nu pot sa zic ca aveam pretentii prea mari.
  3. Lapte demachiant Ivatherm Aquafil Light – este un produs foarte bun, curata eficient si nu mi-a iritat ochii. Cel mai mult mi-a placut ca nu lasa o pelicula grasa pe ten dupa folosire. De cand cu lotiunile micelare am cam abandonat demachiantele clasice, dar acesta de la Ivatherm e un produs pe care merita sa il ai in baie. Mai multe despre Aquafil Light puteti citi in aticolul dedicat lui aici.
  4. Lotiune micelara Elmiplant – o lotiune foarte buna si foarte ieftina. Avand in vedere pretul nu ma asteptam sa imi placa atat de bine. Cautam lotiunea micelara de la Garnier si nu era in DM. Alte lotiuni erau prea scumpe iar altele le incercasem si nu eram multumita. A fost prima data cand am vazut lotiunea de la Elmilant, pretul era foarte atragator, vreo 15 – 16 lei cred, si pentru ca produsele Elmiplant incercate intotdeauna mi-au lasat o impresie buna am zis ca ii dau o sansa. Curata delicat dar in profunzime, nu trebuie sa insist in demachierea ochilor si nu imi irita ochii deloc. Am recumparat produsul.
  5. Ser antiimperfectiuni cu efect de iluminare Gerovital Happiness – despre acest produs am scris mai multe aici. Mi-a placut pentru ca mi-a reglat secretia de sebum si mi-a diminuat vizibil cosurile si urmele lasate de acestea. Usuca putin tenul, de aceea dupa ce tenul meu si-a revenit si nu s-a mai ingrasat deranjant in zona T dupa o folosire zilnica timp de o luna, am inceput sa il folosesc mai rar, o data – de doua ori pe saptamana, sau mai rar, doar cand simteam ca tenul meu o ia razna. Este o baza foarte buna de machiaj.
  6. Deodorant Dove Ivisible Dry – este deodorantul pe care il cumpar cel mai des. Imi place, este eficient, nu are un mirost puternic, ceea ce si caut cand aleg deodorantele. Cu deodorantele cred ca e discutabil cat de bune sunt, in functie de problemele fiecaruia cu transpiratia. Eu fac rezistenta la deodorante sau multe pe care le-am incercat nu m-au protejat multumitor. Puls ca nu suport sa le simt parfumul puternic. Acesta solid de la Dove e printre putinele de care sunt multumita 100%. Dar bineinteles din curiozitate mai ajung sa cumpar si altele, ca apoi tot la el sa revin.
  7. Spumant Accordo Arancio L’Erbolario – imi plac produsele L’Erbolario, le consider de calitate. Acest spumant miroase minunat a citrice, face o spuma bogata si ofera o experienta destul de relaxanta. Acum de cand a venit frigul l-am folosit mai intens si am reusit sa il termin. Vara nu obisnuiesc sa fac bai prelungite in cada, prefer dusurile rapide si cat de dese cu apa calduta, chiar inspre rece, dar cand da frigul peste mine nu as mai iesi din apa fierbinte. Mi-a placut spumantul, l-as mai achizitiona.
  8. CC Cream Elmiplant – a fost unul din produsele mele preferate. Nu mi-am cumparat altul pentru ca am un BB Cream nou in teste de la L’Oreal, dar sunt sigura ca in curand revine in trusa mea de make-up. A fost un real ajutor vara aceasta cand nu am dorit sa folosesc machiaj prea des. Mi-a uniformizat culoarea tenului insa nu a schimbat-o considerabil, doar mi-a oferit un ten mai luminos. E foarte placut la aplicare, hidrateaza tenul si este si o baza buna de machiaj. Aici puteti citi mai multe despre produs.
  9. Lotiune de corp Sabon – am consumat-o pe toata in saptamana cat am fost la mare. Mi-a placut foarte mult, o aplicam dupa ce veneam de la plaja si faceam dus. Am ales chiar sa nu folosesc parfum in perioada aceea deoarece are un miros foarte puternic, pregnant, precum cel al parfumurilor frantuzesti, care rezista mult pe corp. E hidratanta, grasa, nu se aplica insa foarte usor, trebuie insistat putin pana intra in piele. E de cumparat.

Ati incercat vreun produs din cele de mai sus? Ce parere v-a facut?

Pupici!

Lorena

Lasă un răspuns

