RSS Feed

O tinuta din zilele cand soarele inca zambea

Buna dragilor! Am incarcat pozele astea de o saptamana dar nu am avut o poveste. Nu stiu daca lipsa asta de inspiratie se datoreaza pauzei de aproape trei luni sau e ceva de moment si se datoreaza frigului care incepe sa imi dea batai de cap. Ultimele trei zile am fost ocupata de dimineata pana seara, si la finalul zilei nu imi doream decat sa stau degeaba. Sa nu ma gandesc la nimic. Da la nimic!
Voi ce faceti cand va lipseste inspiratia? Cand ati face si ati drege, dar va ganditi ca decat sa faceti treaba de mantuiala mai bine nu?
Pozele fiind facute in urma cu zece zile, va rog sa nu ma intrebati de ce ma plang de frig si in poze port dantela.😀

image

image

image

image

Va pup!

Lorena

2 responses »

  1. Esti superba. Imi place mult bluzita dantelata!

    Răspunde
  2. Pingback: Week in photos #34 | Lorena Marchis

Lasă un răspuns

