RSS Feed

Week in photos #34

Buna! Cum va petreceti duminica? Eu stau in pat cu o cana de ceai alaturi si noua carte pe care am inceput sa o citesc – Panza de paianjen de Cella Serghi si mi-am amintit ca am o poza recenta cu ea si ar fi cazul sa fac un week in photos. Mai jos pozele.
image
1. Bucatareala – lasagna cu spanac si ciuperci.
2. Am primit o briosa draguta 💜.
3. Cafea aratoasa si buna buna.
4. Selfie cu rosu.
image
5. Duuulciuri!! Preferatele.
6. Zi de relaxare, smoothie verde, o carte buna si esentialele zilei de la Nivea.
7. Mmm!! Rata confiata cu dulceata de fructe de padure, cartofi si varza rosie calita. Bun bun!
8. Coffee to go si Kinder Bueno.
image
9. Mic dejun – brie si avocado.
10. Superbe culori la apus in Sighisoara.
11. Doua preferate si ceva nou. Noutatea e de la Milka, dar nu am fost incantata.
12. OOTD – negru, de cele mai multe ori.
image
13. OOTD – vedeti mai multe poze cu tinuta aici.
14. Cafea si presa zilnica.
15. Mic dejun – unt de arahide, fructe, nuci si cafea.
16. Alt selfie. In caz ca nu ati observat ca am caciula rosie 😁.

Cum a trecut saptamana voastra? Ma gasiti pe instagram marchislorena.

Pupici!

Lorena

Lasă un răspuns

