RSS Feed

Black & white

Buna dragilor!

Sambata am purtat o tinuta alb/negru la botezul unei fetite superbe, eveniment care m-a si impiedicat sa ajung la a patra intalnire a bloggerilor de la Cluj. Tare mi-ar fi placut sa le revad pe fetele frumoase si sa ascult prezentarea organizatoarelor. N-a fost sa fie anul acesta. Voi ce ati facut in weekend?
Port o salopeta neagra, elastica de la Cataleya Boutique si un sacou Zara. Sacoul e de unica purtare, cum ii zic eu, deoarece e purtarea si vizita la curatatorie. Tare sensibil. Ce parere aveti de modelul acesta evazat al pantalonilor, tot mai des intalnit sezonul acesta? Eu cred ca imi achizitionez cateva perechi in diferite culori. Dar caut material cu tinuta, in salopeta e tare subtire.

image

image

image

image

Va pup!

Lorena

One response »

  1. Pingback: Week in photos #35 | Lorena Marchis

Lasă un răspuns

