RSS Feed

Week in photos #35

Buna! Inainte de culcare va las cu postarea week in photos. Puteti sa imi scrieti si voi cum a fost saptamana voastra intr-un comentariu la articol.

image

1. NOTD cu oja Farmec „Your Highness”.
2. Limonada de grapefruit la borcan.
3. Mic dejun – kiwi si cafea cu lapte si lectura de dimineata.
4. O bucata de traditie pe o masa dintr-un restaurant rustic.

image

5. O tinuta alb/negru despre care puteti citi mai multe aici.
6. Mic dejun: cereale cu lapte, mere cu scortisoara si nuci.
7. si 8. Am fost la finalul filmului Jocurile foamei si inainte am baut un cappuccino vienez.

image

9. Cafeaua de duminica am baut-o cu niste oameni tare faini si mi-am inceput ziua cu ras si voie buna. Exact cum imi place!
10. Selfie.

Ma gasiti pe instagram marchislorena.

Va pup!

Lorena

Lasă un răspuns

