RSS Feed

Week in photos #36

Hello! Hello! Ce faceti dragilor? Cum va petreceti weekend-ul prelungit? Azi va arat pozele adunate de la ultimul articol cu saptamana in poze si va urez ‘La multi ani!’ celor ce poarta numele Sfantului Andrei.
image
image
image

Ce vedeti in poze? Cafeaua cea de toate zilele, doua selfie-uri si putina prosteala cu frunze culese de pe jos. O cina cu ciupercute umplute si un mic dejun bun bun. Un cer albastru, caruia ii duc dorul in zilele astea ploioase si o poza cu interiorul dintr-un bistro dragut.
Am primit cadouri zilele astea: un parfum Guess, muuulta cioco Milka, intr-un pachet care continea si o cana simpatica si niste botosei inblaniti cu motive romanesti cusute pe ei. Ma rasfata🙂.
Mai vedeti o poza cu trei creme care fac parte din rutina mea actuala de la Nivea, Oriflame si Glycon. Despre ele puteti citi in articolul de aici.
Mai sunt si doua produse de la Sabon care imi plac mult. Gelul de dus are un parfum foarte puternic si parca elegant. Se mentine pe corp si o jumate de zi dupa dus, asa pregnant e. Crema de picioare e racoritoare,are un parfum mentolat, pielea ramana foarte moale si lasa o senzatie foarte placuta dupa aplicare.
Saptamana voastra cum a fost?

Va pup!

Lorena

2 responses »

  1. Pffff…ce draguti sunt botoseii :X:X:X

    Răspunde
  2. Ce pofta de ciuperci la cuptor mi-ai facut. astazi cred ca fac si eu. Am vazut canuta aia de la Milka la multe persoane. Eu cand am fost in magazin nu am mai gasit decat una si aia ra ciobita

    http://www.rokolla.blogspot.ro

    Răspunde

Lasă un răspuns

