RSS Feed

Ce ți-e și cu politețea în ziua de azi..

De ieri.

Încântată că voi încerca ceva interesant, ajung aseară într-un loc nou pentru mine. În mod normal, recepția ar trebui să fie accesibilă, la vedere, când intri într-o clădire cu mai multe încaperi. Nu a fost așa, dar nu-i bai, intrebăm, ne descurcăm. În primul hol în care ajung dau de o doamnă, clienta și ea, draguță, zâmbitoare, nu știa exact unde e recepția, dar mă îndrumă cât de cât. Bun. Merg mai departe, ajung într-o sală mare unde 6 doamne povestesc (vârste cuprinse intre 30 și 37 ani). Salut, ca așa e normal, nu răspunde nimeni. Insist. Întreb dacă imi pot spune unde găsesc recepția și NU răspunde nimeni. Încep să rad și mulțumesc pentru amabilitate, cu voce tare. Înaintez și ajung într-o altă încapere. Ta-na, am gasit ce cautam. Fericire mare sau nu. Deja eram ușor iritată. Nu-i nimic, am venit să mă destind așa că nu fac figuri. Doamna de la recepție imi cere dublu prețul de care am fost informată inițial. Că așa trebuie și gata. Încep sa râd. De mine. Plătesc și îmi zic în gând că sigur merită. Într-un final, fără să cer explicații, mi se returnează, de către tipa simpatică pentru care venisem, ce plătisem în plus. Cursul a meritat. Merita și banii în plus. Mai merg, pozitivă și cu zâmbetul pe buze.

Lasă un răspuns

